به‌روز رسانی حیاتی اپل برای Safari
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
به‌روز رسانی حیاتی اپل برای Safari
نوشته شده در سه شنبه 6 خرداد 1393
بازدید : 336
نویسنده : محمدرضا آذری

پل در پی کشف چندین آسیب‌پذیری که می‌توانند کاربران را در معرض خطر حملات راه دور قرار دهند، دو به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای مرورگر وب Safari عرضه کرده است.
به‌روز رسانی‌های Safari 6.1.4 و Safari 7.0.4 برای کاربران OS X Lion v10.7.5، OS X Lion Server v10.7.5، OS X Mountain Lion v10.8.5 و OS X Mavericks v10.9.3 قابل اعمال است.
بر اساس راهنمایی امنیتی اپل، کسانی که این به‌روز رسانی‌ها را نصب نکنند، سیستم‌های خود را در معرض حملات اجرای کد از راه دور قرار می‌دهند که در آن یک کاربر غیرمجاز می‌تواند کنترل سیستم آنها را در اختیار بگیرد.
اپل هشدار داد که مشاهده یک وب‌سایت که با نیت خرابکارانه دستکاری شده است می‌تواند باعث خروج غیرمنتظره از برنامه یا اجرای کد دلخواه گردد.
اپل در سایت خود نوشت که یک سایت خرابکار می‌تواند به صورتی پیغام‌هایی را برای یک فریم یا پنجره متصل ارسال کند که origin check گیرنده را دور بزند.
این به‌روز رسانی‌ها از طریق سایت پشتیبانی اپل قابل دانلود هستند.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: